søndag 22. februar 2009

Tiguan

Etter en knallhard vinterferieinnspurt på fredag, bar det rett til Oslo og morro-marathon.

Fest Hos Hanse og Heidi betyr fest til man kollapser på morrakvisten. Denne gangen ble det å redde seg unna spy med vann kl 12 og tung gjesping. Slike fester pleier å gjøre at man går i kjelleren etter energi. Denne gangen kom jeg knapt til første etasje. MEN! Veldig gøy!

Lørdagen ble unga hanka inn og sugde opp det lille overskuddet jeg hadde bygd opp av sjokoladekake til frokost. Nottov overnatta hos Sondre (som hadde kysset Nottov natta på panna :-)) . Når han i tillegg møtte Mia neste dag, tror jeg Frysja-savnet igjen kan bli et tema. Vi dro videre til Brita og Jon som skjemte oss bort med Taco og Grand Prix. Vi stemte på Alexander Rybakk, og resten av Norge herma! I dag har vi lekt i lekeapparater begravd i snø og med nød og neppe kommet oss frem. Takket være svigermors 4-hjulstrekk tilhørte vi de få som IKKE satt seg fast i trafikken i dag. I tillegg har den en radio/CD-spiller som funker. Det går greit med gammel bil inntil CD-spilleren streiker. Da blir det på tide med noe nytt. Svigermors bil er dessuten ingen Driving Miss Daisy. Straks du setter deg i Tiguanen får du lyst til å kjøre over snøskavler og foretrekker grøfta foran veien.

http://z.about.com/d/cars/1/0/y/3/1/ag_tiguan_frt_laas.jpg

Neste gang jeg skal til Oslo skal jeg forberede meg med et Bjørndalen-opplegg med store doser søvn og sunn mat før dekadent eksplosjon....allerede neste helg! Hmmm...i tillegg har jeg en uke med vinterferie foran meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar