onsdag 8. juli 2009

"Hard"-plastikk

Endelig landet i sofaen etter å ha drevet gjenopplivning på støvsugeren i to timer. Karosseri og "hard-plastikk"har det med å bryte sammen for meg for tiden. I bilen rykket jeg dørhåndtaket rett av døren i tillegg til at varmeapparatknappen smeltet bort rett foran øynene på meg. Headsettet mitt har gått ut i spagaten. Fremhjulet på støvsugeren ble slått opp i vakuum-rommet når den passerte en dørstokk. Den etterlater en fin rad med støv like bak seg selv når støv tyter ut fra en sprekk i "hard-plastikken". Kanskje en ide å hyppe potetene med den? Frysetape hjalp ikke nevneverdig heller. Tror jeg må endre oppfatning om "hard-plastikk" eller egne krefter.

I morra bærer det til Treungen og er i ferd med å klargjøre rumpa for turen med Xaviers treningsprogram. Ryggen viser store forbedringer. Jeg begynner så smått å få kontakt med virvlene. Tre ukers pakking: Barcelona, Treungen, Mandal, Grimstad...

Har forøvrig klippet meg rett inn i en dårlig actionfilm. Skikkelig armyfrisyre. Spørs om ikke håret må få gro langt igjen. Ser ut som Jean Claude Van Damme, eller hva han nå hette.

Ellers var det elleville trampoline-dager i hagen i dag i øsende regnvær. Vi hadde besøk av Familien Hirsch Steffens og var alle litt deppa siden været forhindret trampoline, da det plutselig slo oss at slike bagateller ikke kan komme i veien for litt kvalitets-hopping.........OI!! Nå begynner KLOVN på TV 2. Må speedblogge resten av innlegget..............Jo, det endte med at vi fylte badekaret med vann og sendte unga i puljer mellom kald trampoline og varmt badekar. Tenkte mitt når unga plutselig begynte å nyse, men det er da ferie. Helga psyka seg opp og kjørte war-face i badekaret; "Jeg vil hoppe trapoliiiiiine!!". Tre skritt ut i regnet, og "neeeeiiii!".

Fytti Katta! Klovn er på sitt pinligste...

1 kommentar: