tirsdag 16. februar 2010

Rub it in

Ikke nok med at Emil Hegle Svendsen eller Ole Einar Bjørndalen ikke vinner...det er en svenske som tar gullet!!?? Skjebnen gnir det inn. Alt dette preiket om psykologhjelp og at man skal forberede seg i mange år på et OL-gull. Slutt med alt psykobabbel og få bort LIv Grethe fra skjermen!

Fjerde kvelden i strekk med anti-klimaks. Gleder meg til OL er over...

...Ikke noe særlig mer lystig i Knausgårds verden, men får vel ty til den for å komme meg ut av skuffelsen.

Har i tillegg fått meg et møkka-virus etter at jeg lot meg lure til å trykke på en lure-melding på Facebook fra niese-Liv. Den popper opp konstant, hvert minutt, inntil maskinen stopper. Noen som har gode ideer for hvordan fjerne slikt smuss? Liv?

...og der datt Helene Olafssen fra medalje i Snowboardercross...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar