mandag 11. mai 2009

Cover my Life

Kan min kone vennligst komme ut av Twitter-eksilet? Unga gråter! Jeg sitter fast i Spotify og kommer ikke ut.

Endelig en bursdagfri dag. Bare rester igjen, noe jeg er i ferd med å fortære. Stappfullt kjøleskap, men tom for brød og melk. Melkehylla er fylt opp av 6 halvannenlitre med assortert brus. Fortsatt noen pakker pølser igjen etter festen. I dag kastet vi scampi med en kilopris på tusenlappen. I morra får vi sende med unga bløtekake, grønn gele, og StarWars-lego.

Snart årets happening Grand Prix! Kan vi dra? Nei... Har nå gått glipp av 2 av livets 3 populærkulturelle bærebjelker: mediedagene, grand-prix-festen hos Nils Petter og Øya-festivalen. Heldigvis fikk vi denne SMS`en fra Nils Petter i dag:

"Kjære Ingrid, Salve, Heidi og Hanse! For fire av mine aller beste venner som jeg gjerne skulle hatt her på lørdag, men som av forståelige grunner ikke kan komme, har jeg satt opp et nytt tilbud i år: LIVE streaming over Internett. Slik kan jeg hvertfall tenke at dere er her , sitter på kjøkkenet liksom, og dere kan følge festforløpet fra der dere måtte være. Hvis dere har Skype, kan vi jo kommunisere også :-)"

Ingrid foreslo at vi kunne dekke festen på Cover it Live også...så da er det ut på onsdag å kjøpe web-kamera og sitte her og se hva vi går glipp av på direkten. Spørs om vi ikke skal kjøpe to, så kan jeg og Ingrid treffe hverandre fra der vi sitter - bak skjermene - via Skype.

Ellers har vi hengt på HH-plassen med familien Hernes og Hans i tårnet. Nottov har fått seg skateboard og sagget rundt mens han tagg om russekort. Snart lusker han rundt med hettegenser, sprayflasker og jibber over E6`en. Helga og jeg lekte Emil. Jeg var Emil og Helga pappaen. Helga løp etter meg å skrek "snikkaboa!"

En veldig bra låt! There Was a Time fra den nye til Guns `n`Roses (!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar