fredag 4. september 2009

Det vil bli blod

Da var innkallingen til årets chartertur kommet. PC Grenan Grimstad har allerede hatt sine reiselivsfølere ute, og er grand champion i å sjonglere stadig kresnere krav fra stadig mer fisefine familier med stadig mer bortskjemte unger... og koner. Vi feirer tiårsjubileum, og noen burde skrive/filmatisere charterkrøniken! Er Ingar Sletten Kolloen ledig? I anledningen, publiseres bilde fra forrige tur for to år siden, siden fjoråret røyk pga e.k.s.a.m.e.n.


Ellers er jeg dypt inne i tralt og lite annet for tiden. Dagene og helgene er i ferd med å gå over i loop. Må finne meg et MÅL, har jeg funnet ut...hva nå enn det skulle være? Forslag? Et hus ferdig for gjøremål, en jobb som er på stell, en bil klar for vinteren, en kropp jeg har forsonet meg med er i forfall, en familie plassert trygt i middelklassen. Hvorfor vente til man er er 40 med krisen?

Og jo, ser i den forbindelse at Motorpsycho har kommet med ny LP: "Child of the Future". Alltid et høydepunkt. Tenkte i den anledning å friske opp deres forrige plate - "Trust Us" - som jeg har hørt på hundretusen ganger. Viser seg på Spotify at Trust Us kom ut i 1998, og at det har kommet 8 plater siden den tid. Fytti Katta, jeg begynner å miste grepet på det!!??

Neida, i kveld feirer jeg den totale tysstnad i selskap med en masse audiovisuelle medier!. Ingrid på jobbfest og unger såpass mørna av barnehagen at de sovna bank kl 7. Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å se filmen "There Will be Blood" med min favorittregissør Paul Thomas Andersson, før thrillermotstander Ingrid kommer med sin skeptiske standardfrase før vi ser film. "Hvilken film skal vi se!? Er det blod i den!?" (tittelen er selvforklarende, liksom).

Jaggu klarte vi ikke å finne et par fotballsko til Helga også etter endeløs masing om at "jeg vil også ha fotballsko", ettersom Nottov har arvet et heftig par av Store-Martin fra Frysja som han daglig bruker i selskap med Barcelona-drakta si. At de har 40 knotter under, stammer fra 60-tallet og gjør at hun vrikker foten hele tiden, er no problem. Det at det ikke er prinsesser på dem er en større utfordring.

I morra er det førpremiere på Knerten, og vi skal lage Hollywoodstemning for skuesspillere under tenåringsalder!

Sjekk ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar