søndag 13. september 2009

Muffinstyv

Tre bursdager på to dager og jaggu har jeg ikke pådratt meg en søt liten forkjølelse også... eller kanskje er det sukkersjokk etter en todagers kakefråtsing.

Helga avslutta helga med å sette seg alene ut på verandaen, lukke døra, og dra tre muffins ut av ermet...mens jeg ikke fulgte med (jeg så på Bodø-Glimt - Start 1-1). Når jeg endelig oppdaget det satt hun å trallet i pysjen med smulerog muffinspapir overalt. Nå er klokka snart 9 og hun har enda ikke sovnet. Sukker er ikke sovemedisin.

Bursdagfeiring er egentlig ingen sak så lenge man stiller mannsterke. Besøk av besteforeldre gjorde at det hele gikk på skinner. Er noe med at man plutselig blir fjortis igjen når foreldrene er til stede. Stenger seg inne med avisen, foreldra ordner frokost og middag, henter i barnehage, rydder opp.

Helga ble tre år og veldig fornøyd med gavefangsten. Nottov følte seg forsømt og ville rømme i dag. Han flyttet inn under trampolinen og installerte seg der med seng og pledd :-)


















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar