tirsdag 18. august 2009

Hanses Øya-experience

Journalistisk balanse! Siden blogg er journalistikk (på meg og mine) og journalistikk er objektiv, vil Alex, Hanse, Diaz og Nils Petter komme med sine perspektiver på hva som egentlig skjedde på Øya... så heng med fremover.

Hello, mister fancypants!


Av: Hanse


Salve inviterer venner til å skrive om øyafestivalen på bloggen sin samtidig som han publiserer svært drøye fyllebilder av dem. Det blir som å by inn til venners-venners-fest og si til noen av de inviterte at det blir et hore- og hallikparty. Bloggbildet har strippet meg for all troverdighet og kred som øya-kommentator. Derfor prøver jeg meg med en helt annen innfallsvinkel og skriver en… MOTEBLOGG!

Årets snakkis var jo selvsagt de blå barcelona-buksene til Salve. Disse lå det nok like mye forventning i som i de anabole steroidene kroppsbyggeren putter i seg i april for å bli ”ready for the beach” i juli. (eller som et annet uttrykk jeg lærte av fyrtårnet Tone Damli Aaaberge nylig: ”SK” sommerkroppen)

Full valuta for en slik investering i coolnes får man jo så klart ikke på Lillehammer. Man kan faktisk riksikere å bli slått ned. Nei, man må til storbyen og selve dyrskueplassen øya.Så blir dette eneste gang vi får se buksene i aksjon? Tør sensor-salve bruke dem på foreldremøte eller lærerværelse? Og kommer de i rødt?

Slik skal det gjøres: Sydvest, regnfrakk og støvler.Hadde øya-organisatorene gått tomme for regnponchoer, hadde disse to måttet stikke vasstrukne hjem etter en halvtime på festival lørdag:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar