mandag 3. august 2009

Osv...

Akkurat i det ferien var i ferd med å ebbe ut, kom Mad Men og tok all bloggetid. Har nettopp sett 4 episoder sammenhengende og kunne godt tenkt meg å sittet 24 timer til. Karske karer og kyske kjeis...helt poengløst å gå på kino nå som man kan sitte hjemme foran 40 tommer med en film som varer i 6 sesonger. Ingen heseblesende dramaturgi man skal presses gjennom på to timer.

Ellers er øya like om hjørnet og jeg gjelder meg som et barn. Er likevel litt i stuss over responesen fra resten av mine "rockesjelsfrender"!! Er stort sett bare meg som har kjøpt billett (fredag og lørdag), og flere snakker om "bare å ta èn dag" eller "det dukker sikkert opp en billett...". Føles som å komme tilbake fra sommerferie og endelig ha DEN hippe Ball-genseren som alle andre har, bare for å høre at Ball plutselig er helt ut. Sånn...gå rett på finn.no og skaff dere billetter nå...:-)

Ble ellers bortskjemt i Gausdal i helgen. Ikke lett å stå opp til sine plikter når unga løper rett inn til besteforeldre om morraen, som i tillegg sier "vi tar dem".... Tok også en tur til hytten Tuva i Espedalen og fisket oter. Null fisk og Start tapte 8-1 mot Molde. Men men, da har jeg litt hell og lykke til gode. Kunne vært litt mer heldig med været. Etter at jeg rygget ned takrenna her i vinter, høres det ut som om det er masse rumenere som rasker rundt husene her pga all dryppingen i singelen. Helga rendyrker sin prinsessestil og nekter å gå i annet enn rosa strutte-kjoler, selv om den er full av yoghurt, majo og ketchup.

Nottov har mer tatt skrittet over i singer/songwriter-stilen. En litt liten Bob Dylan som skriker "i was made for loving you baby".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar