torsdag 26. mars 2009

Barn og kultur

Har nå offisielt blitt en del av Lillehammers kulturliv! Kommer rett fra styremøte i Barnefilmklubben hvor jeg herved har blitt medlem. En av Norges største barnefilmklubber. Det er ikke mange folk å se sånn til daglig her i Lillehammer, men straks du tagger noe med "kultur" eller "barn" kommer folk strømmende. Dette var dessuten en: "bestill-et-og-få-et-ekstra-verv-på-kjøpet"-møte. Innen vi hadde gått gjennom årsmeldingen og spist opp den fantastiske gulerotkaken, var jeg plutselig frivillig til Litteraturfestivalen også.

Lillehammer barnefilmklubb

Ellers gikk dagen med til eksamensforberedelser med Fylkeskommunen og medielærere fra andre skoler. Medielærere er jammen IKKE en egen rase. Har aldri opplevd en så heterogen/ulik forsamling noen sinne. Men nok om det.

I morra er det off til Oslo og Grosvold med 40 elever. Drar 06:15 - tilbake 23:15.

Forøvrig forsøker jeg hardt å komme meg inn på Spotify. Et slags virtuelt bibliotek hvor musikk kun lyttes til, ikke lenger eies. Øyvind har sendt meg rundt til nettsteder hvor man inviteres gratis, men alt er grabbet og rensket. Noen som kan hjelpe? Han henviste meg også til en gammel undervurdert skatt. Denne er egentlig for bra for bandet. PIL er helt greie, men tviler nesten på at den er selvlagd når jeg hører resten av katalogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar