mandag 9. mars 2009

fotosyntese

Det eneste Nottov kommenterte når jeg tok han opp for natt-tissingen: "Pippi både tisser og bæsjer når hun står...og jeg er gutt!"

Nottov og Helga er syke. Skikkelig. Her belages det seg på videomarathon i Disneys samlede.

I dag satt vi i dagslys til godt over Barne-TV. Utrolig tilfredsstillende å merke hva fotosyntese gjør med humør og fremtidstro.

Er så mye snø her at fuglene må grave seg ned til fettbollene vi har hengt i epletreet vårt (som riktignok pappa skalperte i sommer). Sitter her og hører den deilige dryppingen av vannet som renner fra carporten. Skåret i dryppe-gleden er at jeg må henge opp igjen den hersens takrennen som jeg rygget ned med Skeidar-hengeren i vinter. Vinter er greit så lenge jeg får gått på ski. Men har de siste 12 dagene blitt til at jeg heller sitter hjemme og kaster bort tiden, siden jeg har på følelsen at det er et eller annet jeg bare må gjøre som jeg ikke kommer på. I dag har jeg hvertfall malt to lister (se midten av begge bilder)...


Ellers må jeg huske å få brent noen CD`er før søskentreff-tur til Rauland til helgen. Veldig riktig å få brent noe av Ødd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar