tirsdag 10. mars 2009

Frosker


Hjemmedag med syke, men stadig friskere barn. Transportetappe. Måtte i tillegg drasse unga en tur ned på Strandtorget mens vaskekona gjorde sitt, og kaste bort penger på lasersverd og Hello Kitty-klistremerker. Helga ble veldig opptatt av en grønn frosk som hun absolutt skulle klistre på hendene sine og mine (i tillegg til en baby som satt på nabobordet med en mor som ikke likte utagerende unger slik som mine)


I tillegg kom jeg meg på ski. 12 km i opplyste OL-løyper på superraskt teflon-føre. I bakken før Dæhlie-haugen åpnet det seg plutselig et nytt rom i lungene mine. Helt sprøtt. Om ikke noen har puttet EPO eller turbo i drinken min, tro jeg jaggu jeg har blitt i bedre form. Sitter riktignok her og blogger med en krank kropp...men første treningsrespons siden jeg gikk ut fra idrettsgymnas. Ikke verst.

Nottov har dessuten begynt å danse etter avant-gardistisk pling-plong musikk fra bandet Mi Ami. Ikke visste jeg at man må holde mobilen vanrett for at ikke videoklippet skal velte. Noen som vet hvordan man "konverterer" slikt til stående?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar