fredag 20. mars 2009

Kaktus


Heseblesende. Helga har fått magevirus og brukte forrige natt til å spy på meg fire ganger. Vi prøvde å få henne til å spy i bøtte, men har utviklet bøttofobi. Mye triveligere å spy på meg. Har endelig fått bort lukten og opp hygienestandarden her. Jeg råkjørte til Gjøvik for å få gjennomført en prøve og fortet meg tilbake sånn at Ingrid kunne jobbe seg inn. Helga sluttet å spy på meg etter å ha sovet tre timer i en gyngestol, så ser ut til å være over.

Ingrid har kjøpt nye Kid-gardiner, og jeg har offisielt gitt etter for mine minimalistiske fantasier. Forøvrig er det så varmt i dette drivhuset at om vi ikke får persienner/markiser snart så må jeg bli kaktus for å overleve.

Har ikke tid til å blogge! For å få noe ut av dagen skal jeg nå unne meg en time med musikksøk på nettet. Denne er veldig bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar