onsdag 4. mars 2009

Pakka snø


Vært på jobbintervju i fylkeskommunen på en stilling som rådgiver for den kulturelle skolesekken. Det gikk svært så fint, tror jeg, selv om jeg sitter med en følelse av å ha solgt noe jeg er redd ikke helt holder mål. Hyggelig gjeng i deilig upretensiøse omgivelser. Jeg = en byråkrat!

Ellers har jeg sett Kung Fu Panda med en lettere skvetten Nottov på fanget. Etterpå ble han tøffere og avsluttet dagen med en albue i ansiktet på Helga.

I går måkte jeg tak i to timer - like før regnet kom, noe som garantert ville fått dette pinnehuset til å knele. Fristelsen var enorm etter å hoppe ned i den enorme snøhaugen 4 meter nedenfor. Men tenkte jeg skulle ta en liten test først, kun høyden fra boden, 1 meter. Har enda vondt i beina etter det harde nedslaget i pakka snø. Gudskjelov at fornuft har kommet til meg med årene. 4 meter hadde drept meg.

Ellers går det veldig mye i det kvalitetsmessig SVÆRT kupperte bandet Death Cab for Cutie (i pausen mellom Dungen-plater), og spesielt låten "I will posess your heart". Bassriff som øver fysioterapi på anstrengt hodemuskulatur og et refreng som gir attføring fra overdosen trafikkmusikk jeg daglig får fra radion Gjøvik-Lillehammer. Typisk Bloggeband!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar